trött eller trött !!!

hahaha OMG vilken natt asså :) trodde jag aldrig om mig själv asså !!
inte sovit en blund inatt, började när kl va 12 ba fan nu måste ja sova
så att jag kmr upp imorgon till skolan för jag MÅSTE verkligen till skolan
men nejnej de gick inte, sen kl 2 ne ja ska nog fan dygna kommer ju ändå
inte kunna somna, och jag kommer vara tröttare om jag sover och sen vaknar
en om ja inte sover :) haha så här sitter jag kl 06.32 och har precis käkat knäckemackor
med ost och tomat och te, väldigt gott sådär på morgonkvisten ;) hahaha <33
börjar dock tio över tio så vet inte vad jag ska hitta på riktigt, men de löser väl sig..

Nu ska jag gå ut med min hund i stormen och det kalla vädret -.-
känner mig inte direkt pepp på det, och absolut inte och sitta i skolan
till 4 och röttna bort som en idiot oh inte fatta ett skit vad ngn snackar om!!
men men ja får skylla mig sj :D hahaha, änu en gång ja e stolt över mig sj
trodde ja aldrig att jag skulle klara ;) hahaha ha en underbar dag alla
LOOOOVE FANNY

ska tatuera sånhär meeeed :D överglad är jag:

pease out ha en awesome daag <3
ska till stan efter skolan förresten
med bästa rebecca sen back to kungälv
och träffa en VÄN :D köööösssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0