tjooosan :D

dåålig uppdatering men nu ska ja beräätta va min helg gått ut på ;)

i fredags va ja på fest i udevalla vilket va sjukt tråkigt, så vi åkte till
en annan lokalfest som också va riktigt tråkigt :/ sen blev det nödinge
va med några kompisar, sen sov ja hos en kompis där, vakna 8 av hans
småsyskon som lekte kurrajömma eller ngt ;) HAHA skit söta :D

drog till stan för han skulle lämna något som hade gått sönder, fast han hade
glömt kvittot hahah :P smart ass, sen spelade han poker och tippade, sen åkte
jag hem skit ont i fötterna för hade höga klackar på mig, drack maaaassssa
vatten sen däcka jag, sen vaknade jag vid 11 på kvällen, haha <3 sen va ja vaken
en stund, sen vid två kom en kompis hit och sov över, så i lördags gjorde jag inte
ett piss, :P

sen idag har ja vart med en kompis till halv 4, sen va ja och övningkörde, gick ganska bra
tycket jag för att inte kört sen i sommras plus att vi har ny bil, den e cp knas.. sen åkte jag
hem åt vid 6 sen åkte jag till stan med julia och hanna en stund :D nu sitter jag är och är inte
ett dugg trött, och har segaste dagen imorgon :/ mitt nya schema suuuger totalt -.- orkar inte..

bilder från fredags bussresa :



bytt navelpiercing nuuu ocksåå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0