Tisdag :)

Heeej bobbos :) idag är det tisdag och tre dagar kvar tills den jyvliga dagen <3
Mår jätte illa :/ och har verkligen ingen lust att gå till skolan över huvud taget
men mååste tyvärr göra det,

har prov i näthandel på torsdag :/ känner på mig redan nu attt jag inte kommer klara
det för har ingen ork att plugga verkligen, men måste göra det, det är skit många frågor
kommer komma ihåg en eller något..... inte braa..

Idag slutar jag 4 så hela min dag är förstörd -.-, det blir bara hem ut med hunden chilla lite
sen plugga hela kvällen !!!!

Men sen är det fredag och då kommer allt kännas HELT UNDERBART, känns som att de va igår ja
fyllde 16 :O HAHA, känner mig inte som 18 år, haha :D men men det gör jag ju och det känns underbart :D

Ni får ha en underbar dag hoppas ni pluggat till alla prov nu har vilket jag inte gjort :)
Peas out (A)<3 hörs ikv...


VILL BARA SÄGA, GÖR INGEN TATUERING BARA FÖR ATT GÖRA.
TÄNK EFTER OM DET VERKLIGEN ÄR VÄRT DET !!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0