stanluuffare :O!!

idag har jag inte varit i skolan, jätte skönt sov skit länge :) det behövdes kan ja ju tala om ;)
sen vid 6 åkte vi in till stan, gick och köpte godis och powerking, sen gick vi in i nordstan kollade
lite på skor och flummade som vanligt.. asså typ bra träning för magen när man är med julia :O HAHA
gaalen brud, men jag älskar dig ändåå fasten du har en skruv eller ngt löst :P

Just nu ligger jag och gosar med min bästaste vovve i världen <3
hon ligger bredvid mig när jag ligger vid datan :D hahaha hon är
som en människa helt seriöst, gör allt ja gör typ :), duschar till och med
med mig ibland :P HAHA :D

jaja imrogon börjar jag 10 över 10 och slutar kl 1 HUR SKÖNT SOM HELST :O:D
jag vet inte riktigt än vad jag ska göra men tänkte träna med amanda soon tror ja.
om jag orkar :D hihi <3 får väl se vad som händer yao :):)

VILL HA SOMMAR NUUU NUUUU NUUU :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0