söndagar e alltid lika gooa :D

Igår va ja med bästa tjejerna hos rebecca och babe du va inte lite full eller så ;) sötnöööt <3
vi skulle åkt ner till krogen men de hann vi inte eftersom ja kom dit så himla sent och sen så
blev det lite knas med de.. så vi åkte ner till kungälv och satt på bussta ett jävla tag :D hahaha <3

sen gick jag hem till marvin och nanade där medans rebecca åkte hem med en kille och lämnade zara
på bussta helt själv :O!! hahaha visste inte va ja skulle göra liksom .... men hoppas allt gik bra tillslut..

Idag ska ja chilla järnet, kolla tv och lyssna på musik hela dagen :D hihi <33
snart börjar skolan -.- JAG ORKAR INTE !!! känns som skolan kmr gå åt pipan
asså, ja har typ ingen hjärna kvar, hahaha :D känner mig helt knasig men men
vi får väl se hur det går, hoppas att det går bra, bara halva tiden kvar i skolan nu!!
så jävla skönt, och snart fyller jag 18 :D Om exakt 11 dagar :D

LOVE FANNY ^^ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0