:) skola imorgon -.-

heej mina puddingar, just nu ligger jag oh kollar på tv och lyssnar på musik, och snackar med väldens underbaraste vän yona :) haha du e för go gubben , livar alltid upp stämmningen när något e på tok :)

Min dag har sett ut såhär:
sängen
ute med hunden
åt
sängen


min dag har som sagt vart väldigt oskön, tänkte åka till kungälv men det blev ingenting med de ne...
imorgon äre skola -.- ja orkar verkligen inte.. så överskattat. men men i dagens samhälle måste man
gå i skolan för att kunna överleva och få jobb, så e de !! tyvärr.. men sen blire chilla med en vän hos honom.

hörs imorgon :) sov gott alla. pusspuss LOVE FANNY ^^

hjärtat mitt <3 jag älskar dig till tusen och vi har gått egenom mkt tsm
hoppas du lever med mig länge till för klarar inte mkt utan dig <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0