seeeg dag :P

Började tio över 10 med svenska slutade 11, gick till matsalen började 20 över 11 med engelska i en halvtimme, sen började jag nästa lektion halv 3:O inte alls segt eller så :D hahaha <3 knas dag, kunde lika gärna vart hemma hela dagen, gjorde ändå ingenting på svenskan, så himla onördigt :O men men sånt händer, jag är inte sur och kan inte bli sur denna veckan typ hahaah <3 är så taggad inför helgen, även ifall pengarna kommer skita sig så kmr det nog gå ändå ;) hoppas jag iaf :D FETT roligt ska vi ha vänner :)

tjejmiddag med bästa vännerna hos mig från 7-11 sen blire dra in till stan och dricka som aldrig förr :D
komma hem vid 4 typ sova hela dagen sen släkt kalas kl 5 på lördag, nej nej kommer inte alls va bakis
elller så :D hahahah :D

Bild från imorse :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0