riktigt jävla sur !!!

heeeeeeeeeeeej :S!!!! riktigt jävla efterblivna föräldrar, varför ska dom finnas för??
när det är lov får man inte ens gå ut för man haft lite roooligt den ena veckan !!?
va fan är det för stil då? så jävla omgona, ja e fan 18 om två veckor och jag får inte
ens gå ut , hahaha hur töntigt är inte det då !! riktigt jävla töntigt....

aja iaf ja har prevcis gjort mig iordning och städat mitt rum, en kompis kommer hit och
umgås med mig eftersom jag tydligen inte får gå ut hahahahaha !!! OMG...

aja resten av veckan får ja väl sitta hemma och mögla haha :O:O
ja orkar inte skriva mer är så jävla sur va !! fyfan.... vet itne ens
vad jag ska säga, funderar fan på att sticka hemmifrån jag orkar inte
med dom längre.. ta alla mina grejer min hund och kicka här ifrån så
kanske dom också mår bra ...

LOVEFANNY !! hoppas ni får ett roligt fortsatt lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0