Nu e de inte jätte bra med livet asså !!

Gjort bort mig inför mina bäästa vänner -.-, jag orkar inte mera asså :/ alltid e de ja som gör ngt fel !!!
Mina föräldrar litar inte på mig, och jag får inte ens gå ut med min hund knappt även fast de e de dom
tjötar om hela jävla tiden, skulle åkt till kungälv och pratat med en kompis men det fick jag inte heller
för då kanske ja aldrig skullle komma hem igen, HAHA, OMG detta e bara töntigt.....

asså detta är katastrof ja orkar knappt gå till skolan orkar inte ens engagera mig för ja mår så jävla dåligt
pga dom !! men ja ska gå till kkungälv sen ändå och prata med henne och vara med en kompis en sväng innan
mamma och pappa ringer polisen för att ja e 10 min sen hem HAHAHA :D

hoppas ni haft ett underbart lov alla vänner så hörs vi ikv :)<3
LOVE fANny ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0