mår illa :S

Godmorgon alla mina vänner <3
sitter i min säng helt dööd, och
då menar jag verkligen helt död.

vill bara sova och sova och aldrig
mer vakna typ, e så sjukt trött,
mår illa och har skit ont i huvudet..
vill inte bli sjuk nu, eller iaf inte nästa
vecka, fyller fan 18 då ska man inte
vara sjuk, för då lär ja ju inte få gå
ut, och lär inte orka det heller :/

ska snart fixa mig det sista innan jag
ska gå till bussen för att åka till skolan :(
seg dag framför mig, en 5h lång lektion
inte de bästa om man säger så :/ men men
det är väl bara bita ihop och försöka även
ifall man mår illa och mår pisss !!!

Ha en underbar dag allihoppa så hörs vi senare :D
LOVE FANNY (A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0