måndag -.-

godmorgon :) förlåt att ja e så dålig på att uppdatera men det är mycket annat som tar upp min tid..
jag är ledsen ska börja göra fler inlägg :) iaf ett två varje dag :D

Iförregår va ja i storahöga med julia, tess, zara, lisel och rebecca hos en killkompis tobbe, de va chill, drack lite och hade allmänt roligt.. sedan vid halv 3 tog jag och julia bussen till tuve där vi spenderade natten med tre killkompisar.
mycket trevligt, men det blev lite katastrof där på nattkvisten en kille blev lite ledsen för ja inte ville sova bredvid honom -.- hahaha <33 jaja så e de ibland.. sen kl 11 åkte vi hem och ja deckade och vaknade kl 4, sen drog ja till munkegärde där min älsklingar va, dom drack lite sen drog ja ner till kungälv träffade julia och vi åkte hem till mig med två killkompisar :D och igår gjorde ja typ ingenting , ba va hemma och va jääätte trött <3

IdAG äre skola sen va med kompisar eller ngt. får se va dagen tar mig :)
ha en underbar dag, och hoppas ni haft en bra helg, ja har mest taggat
inför nästa helg eftersom de är då de ryyyker :D 18 bast och krogen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0