lovet har ägt ändå tills nu !!!

hejhej vänner <3 förlåt att jainte skrivit ngt inlägg på skit länge men det har vart lite svårt utan tillgång till en dator :P har inte vart hemma speciellt mkt under detta lovet vilket har varit hur underbart skönt som helst.. har bara vart med dom ja älskar mest av hela mitt hjärta, och de har gjort mitt lov helt sjukt gryyymt, men så kom jag hem idag och allt förstördes direkt !! jag fattar inte att man kan trycka ner en person så himla mkt och tro att allt ska bli bra igen. att du leker glad direkt när du får so du vill för att vi ska slippa bråka och du ska slippa vara arg, men jag bryr mig inte hur arg du är för jag mår skit utav att vara här !! true story, de blir bara jobbigt för oss båda att leva tsm, så nu har jag bestämt mig att jag och izza älsklingen ska flytta till en egen lägenhet där vi har våååra egna saker och vårt egna liv som ingen annan kan bestämma över.. ska bli så sjukt underbart gooottt måste jag ändå erkänna !!

jaja iaf nu ska vi inte tjöta om mina dåliga dagar, detta lovet har spenderats med mina flickor, det började med att vi va hemma hos zaras pappas lägenhet från måndag till måndag, sedan åkte vi tillbaka till kungälv och det kändes inte alls skoj, hade ingenstans att vara vi hade skit trkigt visste inte vad vi skulle göra eller någonting, :/ men de löste sig tillslut, jag och rebecca har råkat ut för alla störda stunder hahaha :D dom ska vi nog inte ta här men men de har varit ett otroligt grymt lov om man säger så.. inte slut än, men de lär väl bli katastrof eftersom jag är hemma nu..
kommer inte få lämna mitt rum, känner mig inlåst och 3 år eller något.. fyfan vilket liiv ASSÅ.

nu ska ja inte skriva mer, ni som läst detta ingen kan slå mitt grymma lov så äre ba ;) men hoppas ni haft ett sjukt nice lov ni med. vi hörs imorgon väännner <33 älskar er, LOVE FANNY ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0