lördag och bakis :O

Heeej heeeej :) idag äre lördag då och bara 6 ynkla dagar kvar tills det blir KROGEN :)<3
jag va i tuve på krök igår och självklart däcka där vid 7 tiden, alltid så sent, så idag är
jag helt färdig, orkar ingenting känns det som, men ändå taggad på att hitta på något, men
vi får se hur det blir med de :P

Ligger bara i sängen och slappar mig och lyssnar på grymt go musik och ba laddar till mig :)
haha, känner mig jätte social när ja ba ligger här och inte vill hitta på nått, men bara utav att
kolla ut ger mig ju skräckkänslor, kallt och halt och nä fy va äckligt, bättre att sitta inne i sitt
varma rum, fast inte på lördag de känns ju lite fel men annars e de gott :) jaja nu ska ja inte snacka
mer blajja, men hoppas ni har haft en bra helg hittils och fortsatt trevlig helg mina vännor :D

LOVE FANNY ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0