lika seg söndag ;/

godmorgon mina underbara läsare, söndag och lika seg och tråkig som vanligt :/ men som tur är kmr en kompis snart och håller mig sällskap :)<3

igår hade ja släktkalas det va mysigt :), mycket skratt med mina störda syskon, haha alltid lika kul varje gång..
speciellt när dom hela tiden missförstår mina meningar, och alltid gör ngt dumt av dom :P haha <3 men det är skoj ändå :D älskar er ...

senare vid typ 8 åkte jag ner till kungälv och träffade julia, sen träffade vi zara och rebecca, satt på bussta och käka pommestallrik med kebabsås, alltid lika gott, speciellt när man har druckit :) hihi...

sen gick jag in på malt och träffa mina underbara vänner, tog två cider sen gick jag ut och mötte några andra kompisar från stan, och zara och rebecca, vi åkte hem till mig, satt och chillkrökade, sen åkte dom hem vid halv 3 ungefär, så däckade jag.. haha däckade med alla mina kläder och allt sånt på mig :P väldigt trött...

så nu vaknade ja kl 1 och är fortfarande full känns de som :P hihi..
idag ska ja bara ta de lungt men en vän hemma hos mig, och försöka
tränga bort att det är måndag imorgon -.- skolan :( vill verkligen inte....

ha en underbar dag alla så hörs vi ikv, ska hämta sladden till kameran nu så ni får in bilderna sen i fredags :)
CIO ^^ LOVE FANNY


älskar er tjejer, ni betyder så sjukt mkt, ni har förändrat mitt liv till något helt otroligt <3


peace out ;) <3 knasungarna plus jag (A) HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0