heej mina kära vänner :)

idag har ja varit hemma från skolan för min onda rygg :/ men börjar blir bättre nu :D skit glad är jag :D
vid halv 6 ungefär åkte jag och träffa min underbara bebbe sofia nordgren :D, vi har alltid roligt tsm gumman
du e för störd :D men det är bara positivt , vi gick en runda i kungälv, sen satte vi oss på busstationen, i vänthallen
det är föööör varmt ute asså, nästan så man kan sola, fast nee :) inte direkt, men önska de va de..

Träffade en snubbe som börja snacka med oss som fan :D hahaha, han skulle fixa något så vi ungdomar kunde göra något på dagarna, haha :D han frågade ifall vi ville dansa eller sjunga eller ngt sånt eller en fritidsgård här i kungälv. hahah gå snubbe :D det hade ju vart rätt nice med en fritidsgård iaf :D så man slipper frysa röven av sig nu på vintern !!! :D

nu ligger ja i min säng och snackar med skönt folk och ba längtar tills torsdagen är över och skoldagen på fredag så ja kan åka hem och tagga inför en GALEN kväll/natt med mina underbar vänner :D ska bli så otroligt roligt :P
känslan att äntligen få bestämma över sig själv är obeskrivlig :D

jaja nu ska ja nana så ja kommer upp imonrgon, trodde ja började tio över tio men nehe, då säger amanda att vi börjar 8 -.- inte lika roligt men man får väl stå ut dååraa <3 GODNATT mina kära sötnosar :D PUSS PUSS ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0