godmorgon torsdag morgon :D

Godmorgon alla underbara läsare, min ryggont har INTE försvunnit och imorgon är det fredag :O PANIK !!!
Skulle börjat 8 egentligen med naturkunskap, men hon va sjuk så hade sovmorgon som tur va :D

Ska snart kila till bussen för att ha näthandels prov, känns ganska bra om jag ska vara ärlig, har iaf pluggat
så får hoppas att det går hyffsat bra, måste få G iaf för har fått det på alla andra prov i näthandel så :D

idag ska jag handla mat tills imorgon med mammsen, sen hämta lite kläder som jag har hos alla möjliga folk :D
hahaha, har inga kläder hemma :O så de e nog dags att hämta dem så jag inte behöver gå naken till krogen imon
hahaha <3:D ni får ha en underbar dag så hörs vi ikv, :) PUSS LOVE FANNY ^^

det är bara att slå en pling till  mig imorgon ifall någon vill med till krogen, hade vart nice med fler folk :D

Kommentarer
Postat av: Theo

;)

2011-01-20 @ 12:29:46
URL: http://karinike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0