Godkväll alla läsare :)

Heeej och godkväll kära läsare :), min dag har verkligen inte varit intressant.
kom till skolan missa idrotten, hade teori, luffade lite i skolan, sen när lektionen
va slut så träffade ja och cissi amanda i korridoren meed sådana taajta träningsbyxor,
stövlar och håret stod lite överallt, och helt krit vit i ansiktet -:O hahah <3 ja blev helt
chock när hon vände sig om mot oss när ja ropade amanda :O hahaha :D så söt va du
hon mådde skit illa så vi gick till skolsyster för att fråga ifall ngn kunde köra hem henne
för som ni kanske vet bor hon ute i skogen :O haha men nehe de kunde hon inte....

så vi frågade våran lärare som e helt underbar hon sa självklart kan ja köra hem dig men
när vi sa de till anita en tant som också e vår lärare fick hon damp och sa att hon inte fick
köra hem henne, ja fick sånt flipp så ja tänkte ringa min pappa och fråga ifall han kunde köra
hem henne. ja vet själv hur äckligt det är och må såå....

jaja iaf, sen vid 4 åkte ja hem, åt lite och ba slappade tills en kompis kom hit och hjälpte mig ta
ut en soffa som ja skulle ha ut från rummet i källaren eftersom ja ska flytta mitt rum dit, ja försökte
i 1h men när han kom så fick han ut den med en gång, första försöket. asså såå störande att killar
ska vara bättre en tjejer :O:P nu ligger ja ba här i min säng och njuter utav att ja börjar kl 12 imorgon :)

GODNATT SOV SÅ GOTT VÄNNER :) PEASE OUT ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0