det bästa som har hänt mig !!

2007-07-14 <3 ett datum som är oförglömligt... du kommer alltid finnas i mitt hjärta. du e som min lilla bebis som alltid finns där för en.. Du gör en alltid glad när man är nere och mår skiit !! <3 du kommer alltid till mig när du vet att jag mår skit och kommer alltid till min hals som en kram .... jag vill verkligen inte att vi ska glida ifrån varandra vilket vi gjort nu när ja inte vart hemma så ofta :/ riktigt synd faktiskt.. men du kommer alltid att va något speicellt i mitt hjärta och min själ.. du e verkligen speciell vet ingen hund som e så otroligt känslosam som en människa, du vet precis när ja e ledsen eller nere, du lär dig grejer på bara några minuter, det är så skönt att kunna ha NÅGON man kan lita på, det låter sjukt men det känns vekrligen som mitt barn min bästa vän som alltid ställer upp <33
sitter med mig vid datan, när jag pluggar och när jag äter och sover ...:)

JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG HOPPAS DU E GLAD SOM HAR MIG SOM HUSSE ;) hihi <33:D önska du kunde läsa och förstå hur mkt kärlek jag har att ge till dig ....
du har förändrat mitt liv så otroligt mycket ska du veta <3
du har gjort mig stark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0