deegdag :)

tjosan i trosan alla bakfulla människor :D
igår va en galen kväll, va först i nödinge för skulle hämta
dricka, sen så åkte vi till stan till zara och hade det chill, drack
lite och sånt, sedan vid halv 11 eller något sånt drog vi till kungälv
där det var ngn lokalfest, men den sutade typ när vi kom hahaha :D
tråkigaste festen ever, PLUS INGEN NYÅRS KYSS :'( faaaan !!!
mitt år har inte börjat bra kan jag ju iaf säga redan nu, hoppas det blir
bättre, sen åkte vi till nödinge på en fest men den blev vi med utslängda på
ahhahaha :D inte populära kan man ju tänka siigg, sen gick vi och åt på busstationen
i kungälv, ALLTID pommes tallrik med kebabsås , det är underbart på fyllan :D:D

sen åkte vi till zara och det va kaos :D hahahah <3 vet inte vad vi höll på med riktigt.
men kul va de iaf, men nu ska ja ta och dricka lite vatten sen ska jag gosa med min
hund och kolla på tv, :D:D

här är lite bilder från igår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0