18 bast mannen ;)

Heej heej alla goa bakis vänner :) idag mår ja som sagt mindre bra, men de va värt de :)
hade en rolig kväll/natt, mindre bra när ja inte kom hem hahaha :P men men sånt händer
alla, de va ju som sagt min 18års dag så man kan väl inte ba åka hem sådär på nattskvisten
och sova bort sin "stora" dag :) hahaa.. hade tjejmiddag här vid 7 och stack 10. rätt så niice

de blev karisma, allt blev inte som tänkt men det va roligt ändåå !! :P på bussen in träffade vi
två killar som jag tydligen va lite närgågna med, som vanligt hahaha :D satt i hans knä typ och
han masserade mina ben HAHAHA :D, men de va soft, förutom att ja höll på att kissa ner mig
men de fick vänta HAHA :D

sov hos ngn kille på marklandsgatan, ingen aning vart ja va men ja hittade hem iaf, de va de viktigaste
hihi :D nu väntas de på att duschen ska bli lagad IGEN, och sen kommer min lilla släkt och firar mig lite
sen blir det åka till några kompisar i tuve och ta de lugnt <3

bilder kmr senare :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0