Tisdag kl 10.39

gud va skönt det är att kolla på kl och se att den är 20 i 11 och jag har inte bråttom till skolan :O:D så sjukt gott
börjar 20 över 11 med engelska som jag nog ska gå på tror jag <3 måste sköta mig i sklan nu känns det som.. har
blivit lite mkt frånvaro nu de sista, så får väl sköta mig så jag får mitt studiebidrag :D hihi <33 vore aldrig fel att få det liksom ;) haha

bussen går om en halvtimme, sen har vi småföretagande i 20 min sen har vi nog näthandel eller ngt sånt tror jag :)
tror vi slutar två idag med :D himla skönt :), ska till banken efter skolan och få mitt studiebidrag, sen gitta till stan och köpa lite saker :D laddar upp senare idag vad jag införskaffat mig :)

Ha en sjukt bra dag så hörs vi ikv :D KYSSSAR <33
PEASE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0