Godmorgon :)

en trött fanny idag :/, skulle vara duktig och gå på den första lektionen som började 8 men nehe !!
vakna ist halv 8 av att pappa väcker mig och frågar när ja ska gå upp ja säger halv 7 han säger
aha ehm och kliar sig i huvudet men kl är halv 8 jag FLYGER upp och blir aaarg som ett svin, trodde
jag va bra och sånt men ne de va jag tydligen inte ;) AHHA, jaja nu börjar ja halv tio ändåå som ja
trodde <3 men ingen sovmorgon för de, jo en halv timme typ :D

idag blir de skola sen in till stan och göra buissiness med julia och hanna ;)

igår skulle ja på bio med skolan, men orkade inte de så ja va hemma med ****** <3:D
gullegris är du bebbe ;) sen vid halv 3 tror ja kl va så åkte ja in till stan där ja mötte upp
amanda, cissi, ludde och johan, dom satt och åt, och vågade inte säga till om notan, hahaha :D
skönt folk ;) allt hängde på amanda men hon vågade inte ;) så söt äru (A)

senare på kvällen typ halv 9 gick ja ut till preem med kentan och julia, tjötade lite
alltid lika flum är du julia :D<3 och te helgen blir det PAAARTY :):)






köpte även en brun utan sol i stan igår :)<3
det blev typ fläckit, usch :/:(


jaja hoppas ni får en bra dag <3
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0