<3

tror helt ärligt över hela mitt hjärta att jag är kär !!!! har aldrig mått
såhär bra på länge...trodde aldrig jag kunde bli kär igen efter allt som
hänt med mitt liv.. känns som första mitt förhållande, allt pirrar och man
e så himla glad hela tiden, så fort man ser hans namn eller sms så ler man
jag kan inte fatta hur underbar känsla det är.. !!! ja kan inte säga mer en
att jag är så himla lycklig... hoppas verkligen att du känner likadant. det är
det som är de svåra med kärlek !! HATAR kärlek egentligen, men med dig
går det inte beskriva hur mycket jag ba vill va med dig och krama om dig
för du är så naturlig och ingen sån som måste vara som alla andra, och gör
så jag mår underbart, behandlar mig som en guuud <3 PUSS PÅ DIG

PUSS PÅ DIG §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0