torsdag 14/10 21.16

jag har verkligen JÄTTE tråkigt , och ja har jätte ont i min mage..
har proppat i mig massa god mat och dricka så nu e ja väldigt mätt
känns som ja inte behöver äta på en månad eller något, ligger just nu
i min sköna säng under mitt täcke och lyssnar på go musik och snackar
med gooooa people ! <3


LÄNGTAR verkligen inte till morgondagen, svenska prov skit stort har inte läst ett piss på det.
sen ska vi dansa ngt som heter affrodans eller ngt !!!

jag döööör ja vill verkligen inte..
fast kvällen kommer äga hoppas ja <3
ska vara med sofia,sanna och stina kommer säkert
vara mer skönt folk med, men har saknat tiderna med
både sofia och sanna <333 missu



ha en underbar kväll/natt imorgon
och en fortsatt trevlig kväll.
KYSS sköt om er <33 (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0