söndag <3

Heej allihoppa :D, hoppas ni hade en trevlig kväll igår.. det hade iaf jag :D
kvällen började med att ja och amanda va hemma hos henne och taggade lite ;)
sen gick vi till ytterby busstation där vi mötte linnea och sanna , vi gick upp till
björkås där michan bor, där förfesten höll igång ;), sedan åkte vi till komarken där
michans killes bror bodde där det också va förkrök. inte lika roligt där dock för vi
kände inte en jävel :O;), men men iaf, sedan åkte vi till bussta för vi skulle på lokalfest
men alla åkte till rödbo ist där det också va lokalfest, fast det va lista så vi stod skit länge
och funderade på HUR vi skulle komma in, men en kompis skrev upp oss på listan.
rätt chill ändå, det va riktigt roligt.... tack alla som påverkade min kväll underbara är ni..

Vaknade upp bredvid underbaraste sofia nordgren, <33 älskar dig vännen , du betyder mkt

Nu ligger ja i min säng och väntar på att få sminka mig så vi kan åka iväg till alafors där vi ska
fira min lilla kusin, <3 känns som vi e på kalas hos dom varranan ´månad eller ngt hahah <33

här är en bild från i fredags , ja och sofia äger dansgolvet..... :O<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0