Segis dag :)

hej alla mina vännor <3 Nu ligger jag i min säng efter en lång "natt" med en kompis som sov här (A) underbar är du gubben, iaf nu har han åkt hem och jag ligger här ensam helt slut är jag <3 Vi kom hem vid 2 ungefär då kvällen tillägnats hos viktor elmäng, han bodde långt ute i skogen så vi fick skjuts dit och tillbaka <3 dom släppte mig vid fars hatt för att viktor som körde kunde inte ta en för mkt i bilden, jag träffade daniel anton ugglan rasmus och en till vid fars hatt, :) daniel va så snäll mot mig och lämnade mig inte där sj, ugglan va så taskig så han åkte ifr¨n daniel men han kom tillbaka sen, sån toffel är han :) haha <33 men men fick skjuts till systemet, jag gick till kockar träffade charlie och sen kom sofia och sanna :) Kvällen var Awesome och hoppas alla hade lika trevligt som jag :) Full som en jag vet inte vad, va ja iaf men det var roligt :P ska se till att inte bli lika packad nästa helg :O haha Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare <:) BIGLOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0