seeg som bara den

Förlåt om jag inte la upp bilder som jag lovade, jag hade verkligen inte den orkden, va jäätte trött..
Jag åkte som sagt var med mamma bort och handlade, eller jag gick med amanda och paoulina till city gross
där jag mötte mamma som kom direkt från jobbet, vi gick in och handlar och izza pluttan fick vänta i bilden, för
jag tog med henne så hon fick en liten prommenad.... annars hade hon inte kommit ut för jag va helt död..

Iaf sen åkte vi till preem där vi hade mina kläder, där jag också fick gå på toa, höll på att göra en olycka där :O haha <3
sen åkte vi hem och lagade tacos , tröttnar aldrig på de <333 utan tacos överlever man fan inte ;)
Sen kollade vi på tv och jag däckade vid 10. sjukt pinsamt men men ja va övertrött så ja behövde de.

PUSS&KRAM <33
ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0