RYGGONT

fååår panik??

har skiit ont i ryggen, vet inte vrf men de stör mig ngt enormt mkt, de göör jäätte ont verkligen.. :(
Min dag har vart heeeelt galet trevligt..

Först till komarkens hundgård eller vad de nu är och lekte med min hund och min kompis och hennes hund, skit roligt va de, har aldrig vart där innan så de va nice..
Sen åkte vi och hämtade hennes syster, sen till donken och sedan vidare till ytterbyskolan där vi hämtade hennes lillebror vid 4 tiden :), skit längesen ja träffade henne, malin heter hon.. lekte sen ja föddes, bääst e du <3

sen åkte vi hem till mig hämtade pengar och bokade bio :)
vi såg i rymden finns inga känslor, sen väl in till stan med bilden, fick vi stop efter tingstadstunneln. hahahha asgarv, vi fick springa över vägarna till en tapp där vi fick köpt ngt till bilen , men de rann rakt egenom , så vi ringde hennes pappa och han skulle komma och kolla på bilden, så vi gick från tunneln till centralen , ALLA skrattade åt oss verkligen, två bilar med killar i veva ner fönstret och vinka hahaha :) OMG.... störda pojkar de finns asså...

iaf sen väl framme vid cetralen tog vi spårvagnen till kungsport där vi hämtade ut biljetterna och sen gick vi och köpte gottgott :), sen gick vi och satte oss på donken där en kille kom fram till mig och ba du har inte en krona, ja ba ne tyvärr han ba okej täntke ba säga att ja skulle ringa mamma när ja blev kär. ja ba hmm okej typ kollade ba på honom snett han ba va e de , because im black ja ba ne verkligen inte han ba nehe okej because im white, så han ba ne ja skojja ja ba okej  sen gick han där ifrån.. sen träffade ja en kille som heter david , sköön grabb ;) sen gick vi till bion och den va VERKLIGEN INTE BRA !!! hahaha, :)

efter de gick vi till centralen där malins pojkvän körde oss hem, och nu ligger ja min säng och min rygg verkar som bara den, de e inte skönt om man säger så. förmodligen ryggskott ja vet inte , men får iaf inte träna på hela veckan -.- vilket e MINDRE braa..... :'(

pusspuss vänner hörs imorgon <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0