regn är aldrig skoj!!

måste bara säga vrf ska de regna? vad gör man när de spö regnar liksom, väldigt tråkigt måste ja påpeka, man blir bara onördigt blöt och äckligt... aah de va det ja ville säga nu till min stora daaaag :)

Kom hem från skolan för en stund sen och nu har jag,
käkat lite makaroner och en macka, så nu e ja mätt och belåten :)

Om en stund bär det av till sportlife där ja ska träna Bodyattack, riktigt jobbigt, men riktigt gott efteråt <3
Skolan idag såg ut som såhär,
Jag vaknade kvart i nio vilket jag INTE  skulle göra för ja fick stressa som ett svin för att hinna allt ja skulle göra, iaf ja hann i tid till bussen som gick 09.25, hade idrott JÄTTE TRÅKIGT , men  måste vara med så ja får G iaf, jag nöjer mig med det hihi.. basket hade vi idag, min klass är CEPE :O.. haha men roliga

Sen hade vi rast från 20 över 11 till halv ett då ja tog min tid att träffa zara och snacka ihop oss lite :)
sötan e du :)

Sen hade vi handel som bara va en genomgång och snack med grabbarna grus i klassen , (ludde,johan,adam och robin)

Nu ska ja slagga(sova) lite innan ja ska ta mig upp till sprtlife i detta dåååliga och tråååkiga väder..
vrf ska de regna! helt onördigt ändå.. :O

avslutar detta inlägg med en liten bild på muppen själv :)(A)såhär får kvällens look se ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0