redo för skolan, fast ne

Nu e ja vaken, för att mamma VÄCKTE mig.. får damp på henne när hon inte låter mig sova ba för hon vill ha sällskap, af ja ska upp om en halvtimme så tänkte skriva ett kort inlägg :P

Igår va ja helt död, visste knappt va ja gjorde, ja har ont i sidan av ryggen vet inte va ja har gjort hade de igår när ja vaknade, ska kolla upp det om de blir värre säger mamma , för de är under revbenen :O hatar doktorn, jaja lika bra att kolla ifall de är ngt allvarligt.

Idag blire skola, sen ska ja försöka träna om min rygg mår bättre, hoppas den gör de annars får ja sola eller ngt ba, men men de ska säkert bli bra, matte prov idag med :O hahahha oj ja har nog missat de :O neeej !!!!! FAN, aah de måste ja kolla upp nu. ha de bääst vi hörs sen. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-25 @ 08:01:48
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Om några timmar utses en vinnare! :D



Har även fixat så du kan få fler läsare och spotify premium helt GRATIS!

Klicka bara på länkarna i bloggen.

Ha det bra!(:

2010-10-25 @ 08:24:55
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0