promenad med vovven

Precis vart ute 1h med vovven min <3, underbart glad att du e så lydig, haha :)
nu ska ja gå in och duscha, det är verkligen behövligt, inte för att ja blev svettig men
känner mig ofräsch ;) ba så alla vet :O haha <33
Fruktansvärt ont i min rygg dessutom, jag och amanda gick till skolsyster förut idag och fick en verktablett och det hjälpte nästan med en gång, skit härligt mådde inte illa eller ngt sånt, men nu kom allt tillbaka och nu mår ja illa igen och kan inte äta ngt -.- får damp.. Förövrigt har det vart en toppen dag.. haha tur att man har sådana sjuka vänner i skolan så dagen blir lyckad.. jag och sanna körde försten ner är bäst genom hela skolan alla tror säkert vi e sjuka i huvudet, eller vi kanske e de :O? haha

slutade kl kvart över 1 idag, verkligen skit gött, i love you jörgen ;) haha, samhällsläraren är sjukt rolig. hans indroduktions skrik är inte att leka med kan ja ju lugnt säga. <3 me men nu ska ja fortsätta min kväll. hoppas bara att den blir bra trotts ryggverken, men nu har ja iaf tagit en ibumetin eller vad de nu heter  , <3
oj tänkte inte bli så långt inlägg men men , ni får tåla de ;)
PUSSPUSS <33

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare eller imorgon.
Amanda Hauge ja e så glad att ja lärde känna dig, va skulle jag göra utan dig <3
bästbäst <3 ELLER tsm e vi bäst :D hahha <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0