Myskväll (L)

Heej igeen <3
nu har ja äntligen kommit hem från den äckliga skolan, nu sitter ja här för mig och sjunger :O hahaha, allt i min ensamhet..

Väntar på mamma så vi kan åka bort till citygross och handla tacos och lite gottit till ikv ;)
Både ja och mamma kände oss sega och nere idag så vi tänkte mysa lite men god mat
och lite godis kanske (y)<3

Passa på när pappa sover i mariestad, alltid när pappa e borta gosar vi till de lite extra ;)
thihi,  buuus...


Izza vännen är alltid med mig när ja sitter vid datan, så underbar e du min lilla vovvsing, du är alltid där när jag behöver dig, är så glad över att ja valde just dig av alla små valpisar :)<3
MY LIFE MY EVERYTHING (A)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0