kväll och allt e som det ska <3

Nu har ja äntligen kommit över denna dagen jag inte ville förvärkliga <3
vart på begravning vid kl halv 2 åkte vi hemmifrån, hämtade min syster,
sen till fontin där begravningen skulle ske. Allt började bra, vi satt där i
typ 20 min innan allt började skit segt, den känslan är inte go asså......

Men sen kom allt igång men några sånger och tal osv.
BTW: prästen va dum i huvudet, han e emot att viga sånna som vart gifta en gång innan , han gifter inte homosexuella osv, han har emot kvinnosyn grejs eller ngt ... störd iaf..


Sen när vi skulle gå fram och lägga fram rosorna på kistan då bara tårarna
sturta ner, fyfan va jobbigt deet va.. sen dess grät ja hela tiden typ.. jätte jobbigt :'(

men men nu e allt över och ja hoppas att hon får det bra där hon nu hamnar <3
och hon kmr föralltid finnas i våra hjärtan och vårt liv, jag vet att hon alltid kommer
stå oss nära och vara med oss även ifall hon gått bort , de hoppas ja iaf...

vid 20 över 5 gick jag upp till sportlife och sprang en halvtimme innan ja skulle in på bodypumpen som började 18.10
det va riktigt gött att träna måste ja säga :)

Nu ligger ja i sängen mätt och fräsch och ska snart kolla lite på tv sen blir det SOVA :)
Måste orka med morgondagen, och måste ränsa mina tankar från idag.... jobbig dag :'(

Puss och godnatt alla bloggvänner <3
hoppas ni haft en riktigt bra och rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0