JAAAAAAAAA :D

Mina kläder har kommit :) äntligen.. har väntat i evigheter :O;)
lägger upp bilder senare när ja hämtat dom <33

Förövrigt har dagen vart braa :)
just nu sitter ja här i köket och lyssnar på min hund som piper, vet inte va hennes problem e men de e ett senare problem för MIG , men inte för henne :) haha

idag va ja på en lekton, senare åkte ja till nödinge för ja va tvungen att hämta mina pengar som ja inte fick igår :)
idag va de lite bättre trafik, inget stopp iaf ;) Va inne i tessas skola och lyssnade på när hon flippade på sin lärare för han hade satt ig i NO :) hahhaahha, sen träffade ja Alis och kevin, sen tillbaka till skolan där ja träffade grimberg mm :) du e störd gubben, iaf nu ska ja vänta på att kl ska bli halv fem så ja och mamma kan åka och handla, och hämta mina kläder :) hoppas dom e braaa ba <3

HA EN FORTSATT BRA DAG SÅ HÖRS VI SEN <3
PUSS/fanny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0