illamående

Nu sitter ja här i min säng och mår SJUKT illa :O, de e mot min vilja att pallra mig till skolan asså. kommer inte må särskilt bra idag men men de får gå. tänker inte missa ngt mer i skolan nu.!! måste fan klara mig i tvåan, de e mitt mål. <33 OCH DE SKA JA KLARA :):)

Jag tänkte inte skriva ngt stort inlägg idag så ni får ha en kanon dag, och hoppas alla andra som läser detta är friska och mår toppen och kan TRÄÄÄNA och må bra.... <33
Jag får inte träna på hela denna veckan, de SUGER... vill verkligen träna.. jaja sånt e livet.




här kmr lite bilder från gårdagens hundrastning ;)
Stella i helsvart och min bebis som ser ut som en kossa ;)<3 älskar dig izza, youre my everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0