helt slut :)

Precis kommit hem från träningen , sjukt gott äre efteråt när man har tränat klart och duschat och ätit och allt vad man nu gör. ;)
man känner sig så duktig ;)


Just nu vill ja ba lägga mig ner och typ SOVA tills imorgon :) men ja kan inte måste plugga matte -.-
så jävla tråkigt, men så e de när man inte sköter sig i 1-an :(, måste ju plugga upp matte A vilket
inte är min grej, hatar matte och speciellt vår lärare..

Jaja skit i skolan , imorgon ska ja på begravning vilket ja ABOSLUT inte vill :/, mamma tvingar mig, men ja ska säga att ja måste vara i skolan, för ja har hög frånvaro, fast de kan ja egentligen inte säga för hon vet ju inte att jag varit hemma på dagarna :O hmmm... haha <3 jaja de löser dig..

Nu orkar ja inte skriva mer, skriver mer imorgon <333
Håll tummarna alla att ja inte måste följa med på begravningen..
BTW är det min gammelmormor som gått bort :( RIP <3

GODNATT VÄNNER <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0