Godmorgon <3

Nu sitter ja i min säng och lyssnar på musik <3, ställer ALLTID kl för tidigt så ja e klar 1 timme innan ja ska gå -.-
lär mig aldrig av mina misstag , :( sååå störande....

Börjar 10.15 och nu e kl 10 i 9 :O hahaha , smartas <33 jaja så e liiivet..
Har näthandel, prov imorgon -,- har inte pluggat kan ja ju säga, efter den lektionen ska jag till nödinge där ja ska träffa tessa som har mina pengar vilket jag skulle hämtat igår men det va ju stopp i HELA ale, ja skojar inte jag fick stå i bohus centrum i 45 min innan bussen kom, sen sa mamma att hon skulle hämta mig ist för hon va på bron, så ja sket i att åka till nödinge hade ändå inte hunnit till min träning om ja hade åkt med den bussen :P
Hata ale, men men idag får  ja offra mig att åka dit ändå, måste ha mina pengar ;)

Nu ska ja vila lite och gosa med älsklings vovven min <3
Ha en fantastiskt bra dag allihoppa...
BTW: shit det är vinter ute nu :O gud va kallt det är.. helt sjukt

PUSSPÅERALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0