Galen kväll/natt

HIHIi.. hejsan mina vänner <33
Nu sitter ja i min säng och e otroligt bakis, känns som ja ska spy när som helst... men men så man bäddar får man ligga som man brukar säga ;) de va lätt vart baksmällan... fast kvällen blev katastrof i slutet :)

Började med att ja gjorde mig iordning mig här hemma , mammsi hjälpte mig med outfiten ;)
Sen åkte ja till jenny där sofia och jenny va, sedan kom även pillan, myss <3 vi dansade och förfestade
lite innan vi åkte till OA, jennys mamma körde oss för de pissregnade :O

Sen fick vi för oss att dra till bohus :O vet inte vrf men helt plötsligt va vi där iaf.
jaja det va roligt, ja träffade bohus kompisarna, har saknat er otroligt mkt.... de va skoj.
sen åkte vi till kungälv och bussen gick efter 1 timme , :O vi gick till malt och träffade några kompisar
sen ringde pillan ngn hon kände så han kom och hämta oss.. Tillslut kom ja hem.. kl 4 :O<3

Kvällen va verkligen otroligt rolig... btw: såg ut som ja vet inte vad, men här e lite bilder iaf:
rockbrudarna <3älskar dig sofia
gruppfoto på mina babys <3
hahaha , riktigt packad :O<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0