freeeedaaag !!<3

Hej hopp allihopp :)

Helt otroligt det är fredag IGEN, veckodagarna går enromt fort vilket e hur bra som helst :P
Vaknade vid 11, ingen skola HURRAA :), egentligen skulle jag gått till skolan och haft svenska
prov men ja sket i de för ja hade inte pluggat ett skit, och de var om medeltiden och sån skit,
kan inte ett piss om det..

Iaf nu ligger ja i min säng och lyssnar på cee-lo green fuck you den e grym, iaf så ska jag snart
hoppa in i duschen.

Helt awsome kväll kmr det bli, kl 4 ska ja till Stenungsund med Amanda soon och Julia Engman
vi ska fika och följa julia till jobbet, sen ska vi hem till amanda där massa fin tjejor kmr, så ska vi
förfesta lite hos soonisen sen ska vi vidare till combi, sedan drar vi till Kode på fest :)

Kommer bli Skitroligt :), har saknat att umgås med alla er tjejer det var ett tag sen nu, alla våra
stunder har vart helt sjukt roliga hoppas kvällen blir lika rolig som alla andra kvällar vi haft tsm...

Jaja nu ska ja inte tjöta mera, nu ska ja ta en varm och lååång dusch sen göra iordning mig sen vidare
till kungälv där ja ska möta amanda och julia :)

BIGLOVE.. ha en otroligt grym kväll allihoppa, så hörs vi senare eller imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0