Freeedaaaag igeen :)

Shit va dagarna går snabbt asså, det är redan fredag :O och sen e de LOV..
ååh ja älskar lov, så himla sköönt, vad hade hänt utan lov? skolan hade varit
världelös :O;) HAHA,

JUst nu sitter jag i min säng med izza i knät, haha knähund till max e vad hon är <3
men det är mys. Min skyddsängel ;)

Börjar 09.30, och nu e kl 08.40 ska gå till bussen om 20 min,
Dagen börjar med svenska, fattar inte ens varför jag ska gå
på den lektionen, för jag är redan klar med det vi ska ha gjort
tills idag. men men ja får väl va social eller ngt, skulle dock haft
matteprov idag men matteläraren är sjukskriver, sjukt gött för
jag har inte pliuggat ett skit :O, haha <3 kanon, e super glad.

Ikväll vet jag inte vad som händer mamma och pappa ska iväg till
ett par kompisar, så kanske blir chill kväll hos mig vet inte riktigt ännu,
men men vi får se vad kvällen har att bjuda på, som man brukar säga..

Ni får ha en underbar fredags dag så hörs vi lite senare <3
uppdaterar säkert i skolan sedan.
PUSSPUSS §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0