...

Heejsan vännor :)

Nu har ja äntligen kommit över denna jobbiga dagen, den va inte lika jobbig som den brukar faktiskt,
cecilia palmqvist, tur att du finns annars hade ja inte klarat av teckenspråket idag, haha fan va roligt vi hade..

Kom hem från träningen för en stund sen, gick ut med älsklings vovven (izza), sen åt jag köttgryta, jätte gott..:P
efter det åkte jag och mammsen bort till preem och kollade om mina kläder från HM hade kommit, men det hade dom inte :/ hatar att allt ska komma så sent  hela tiden.

Jaja iaf, nu sitter ja och degar framför tv:n med vovvsen min , kollar paradise hotel, myyys (A)
Snart blire en varm och go dusch, sen ska ja plugga lite -.- sen blliireee sooova <3

Vill bara säga till min kära Amanda Hauge att du var väldigt duktig idag som tog hål i öronen ;)
bra gjort tjejen , du passar i de <3

BIGLOVE till vännorna som livar upp min dag....
Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska ja fortsätta kolla PH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0