Cecilia Palmqvist

Cecilia Palmqvist du är ett underverk,
du betyder så sjukt mycket för mig,
vi har kännt varandra sen 7-an, och det gör mig
riktigt glad.. Jag har alltid vetat att du finns vid mig
när jag behöver dig, och du vet också att jag finns för
dig när du behöver mig, eller det hoppas jag att du vet
och har insett... vi bråkar de gör vi men det visar bara
att det är äkta vänskap, du känns som en syster till mig.
Vi har gjort så himla mkt dem senaste åren, även ifall
vi glidit isär så vet vi att det kommer aldrig få ett slut,
för jag älskar dig för mycket för att förlora dig, bråkar
vi löser vi de alltid lika snabbt igen, ville bara skriva detta
för att bevisa att ja verkligen bryr mig om dig, och ja vill att
du ska känna dig trygg med mig för ja gör allt för att du ska må
bra och trivas med mig, jag kommer aldrig släppa dig även ifall
vi bråkar, kom ihåg de, KOMMER ALLTID FINNAS I DITT HJÄRTA  !!




Kommentarer
Postat av: cecilia palmqvist

naaw gumman då. jag älskar dig! tack för att du finns. <3

2010-10-12 @ 10:51:55
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0