Begravning :'(

Godmorgon :)
Nu sitter jag i min säng och slappar, har precis tagit på mig mina kläder jag ska ha på begravningen :(
Hatar detta, men det känns ändå tvunget att gå dit, det är min gammlemormor som har gått bort så det
känns ändå taskigt att inte gå dit och ta ett sista farväl, han inte prata med henne innan hon gick bort :/,
Det gick så snabbt, har inte sett henne på minst 1 år så jag hade nog ångrat mig om jag inte gick dit......

Nu väntar jag på min sega bror som har vart inne på toan skit länge..
det börjar två och kl e kvart i ett nu så ja känner mig lite stressad,
har gått och funderat skit länge på om jag ska ha smink eller inte,
men det känns som att har ja de kommer ja se ut som ett monster efter
eftersom jag kommer gråta som bara den :(

Ha en undebar dag alla :)<3
kommer inte hinna skriva innan jag ska iväg och träna men jag skriver ikv och berättar hur allt va <3

BIGLOVE...
RIP gammlemormor<3
jag älskar dig nu och föralltid
du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0