Baksmälla på hög nivå

Igår va de en galet grym kväll/natt <333
Först va vi i kungälv ett himla tag för vi missade bussen
eller rättare sagt den kom aldrig, så vi fick vänta på nästa,
typ en halvtimme eller ngt, vi fördrev tiden med att gå och ta
ut pengar. sedan när bussen kom åkte vi till nödinge, träffade
jonathan och philip :), sedan vidare till nol där vi festade och
dansade järnet, sen åkte vi till kungälv där vi mötte oscar och
kalle, vi gick hem till kalle, sedan gick oskar med mig till bussta
och vänta med mig tills min buss kom, träffade malin där också..
sen hem och sova <3:) idag sov ja till 4 :O hahahah (L) sjukt seg
och bakis idag va , helt galet... verkligen inte taggad för utgång idag
men när jag träffar mina underbara tjejor då blir stämmningen annorlunda
ska ni se <33 :)


Sitter i min säng just nu och väntar på att pappa och bror ska komma hem med
min mat :), fick bli pizza idag <3 taggar inför kvällen med brudarna, vi ska ha skoj.

Blir lokalfest idag <3 hoppas de blir en lyckad kväll, kan ju inte bli mer en lyckat när man
har sina bääästa tjejoor med sig <3 älskar er

ha en underbar kväll alla, så hörs vi :D pusspuss
LOOOOV, de e så skööönt (L)

har färgat håret förresten, mörkbrunt ;) bild kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0