vrf?

Asså ååh, ja orkar inte

varför är det ALLTID jag som får skiten , vrf e de aldrig du?
alltid ja som gör allt som man INTE SKA GÖRA?
gör ja ens ngt bra i livet, hela ja e ju ett stort problem
tänk på va du själv gör ibland, du klagar på mig och mina
problem SOM INTE ENS FINNS, du skapar mina problem,
varför inte ta tag i dina problem ist för att ta ut dom på mig
räcker ju att jag säger något så e de fel, räcker att ja gör ngt
som du inte hade gjort så verkar de ju som världen går under
för dig... TA INTE UT ALLT PÅ MIG JÄMT, orkar inte med dig, ärligt
talat nu.  har försökt att bara skita i dig  , men när man bor under
samma tak , ser varandra varje dag så e de inte så jävla lätt att undervika
dig, för så fort ja e sur på mig när du gjort fel så tar du de som det är jag
som gjort fel, när du försöker bli vän med mig och jag inte vill e de mitt fel
man kan inte bara glömma allt med en gång duvet, men du kanske tror de, för
att du är rädd för att vara ovänn med dig, men stå för det du gjort, går på en
oskyldig person som e snäll mot dig men du hittar bara på massa saker som inte
är sanna för att vi ska bråka.. FYFAN säger ja ba.. orkar inte.


IDA OLIN JAG ÄLSKAR DIG <3 imorgon smäller de ska du se ;) haha
OSKAR OLSSON, my darling, tack för idag du gjorde så ja glömde allt som hänt, tack....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0