vasd gör ja i skolan helt ärligt?

Sitter i skolan nuu och vil ba här ifrån !! sutar 4 ja orkar inte.
Vet inte vad ja ska skriva riktigt, men detta har varit den värsta
dagen i mitt liv. tror jag börjar bli sjuk , inte ätit något idag och
heller och allt är katastrof. sen ska ja hem och sooova, om inte
mamma tvingar mig att göra läxa :'( orkar inte med skolan, vill
hoppa av helt seriöst, de går skiiiit för mig just nu och allt annat
runt om kring går ju inte heller helt perfekt.

ha en fortsatt bra dag så skriver jag kanske sen om ja e på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha fanny, vadå inte gjort mig något, när du ljuger mig rakt upp i ansiktet att du inte har sagt de du sa, det kallar jag FALSKT! man kan inte kalla mig för vän, o-m-g kolla på dig själv, du ljuger hela jävla tiden, inte så konstigt att du säger att alla bråkar med dig och hatar dig? och du går till han och säger att ja e sur för ni snackar? fan är du dum eller? ja e sur för att du ljög för MIG! jag skiter la fullständigt i vem du pratar med?

2010-11-26 @ 13:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0