Utegångsförbud -.-

Vaaarför gjorde jag det????????? jag visste konsekvenserna juuuh :O:(
de tråkigaste som finns är att ba sitta hemma och inte få gå ut med kompisarna
när dom e ute på kvällarna och har skoj !! ååh

Aja, nu sitter jag är som vanligt i min säng och inte gör ett piss. "jätte roligt".
Ikv ska nog oskar komma hit och umgås lite, det blir skoj :), men det är långt
dit.... :( vad ska man göra nu då?

Träna orkar jag inte, gå ut med hundarna får det väl bli..
Tycker synd om mig själv faktiskt...

Aja ha en underbar kväll alla som FÅR gå ut ikv och ha roligt.
ta vara på de ;) haha <3

BIGLOVE <33
amanda hauge duvet att du alltid kan prata med mig. jag finns där för dig, du behöver inte skämmas för något, det är bara att prata ut för du vet att ja alltid lyssnar och tar åt mig det du säger. och jag vill att du ska kunna lita på mig. :) du e så rolig med dina "problem" hela tiden xD hahah. ÄLSKAR DIG SÖTAN. !!

Kommentarer
Postat av: m,ndy

tack fanny! <3 Jag måste ju prata med någon som har koll på läget!

2010-11-07 @ 16:44:09
URL: http://amandahauge.blogg.se/
Postat av: fanny

jaaa:D <3 finns alltid de vet du ;)

2010-11-11 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0