trött och fyser -.-

Sitter i mitt rum och lyssnar på muuusik :) musik är fan livet asså ;)
ja vet inte vad ja ska skriva egentligen för ja e så arg och besviken på
folk, helt knas har det blivit nu faktiskt.. !! men men dee e väl ba skita i
dom som inte har ngt liv utan ska vara sura och kaxiga hela tiden.

Idag har jag varit i skolan och sen åkte ja till stan där ja träffade eva
sen skulle ja till bohus oich träffa linnea ochj få tillbaka min mobil som
jag skulle fått för typ en vecka sen, men självklart hade hon åkt iväg
så fick den inte idag heller... måste verkligen ha den men men. vi får se
vad som händer. efter lite tjafs så verkar de inte så bra mellan oss, men
vi får väl prata om de om ett tag när allt lugnat ner sig, just nu vill ja inte
snack med ngn för känns som alla e sura på mig haha <33 tur att sofia min baby
finns så hon kan liva upp stämmningen, på fredag rockar vi loss älsking ;)
Kommer bli nice sanna skulle följt med också men hon banga för någon konstig
andledning..

ne nu ska ja typ värma mig under mitt täcke, e skit trött och klockan e liksom bara 5 i 8 hahaha
tönt e ja <3 men godnatt iaf så hörss vi imorgon,...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den konstiga andledningen va du! falsk

2010-11-25 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0