Tjingeliiing :)

Knaaaaas kväll igår asså :), va hos bullen på förkrök as chill va det :) underbart folk och braa musik och dans :P
Sofia jag älskar dig , fan vad ja diggar oss två att vi fått kontakt igen asså ;) vi ärrr bääääest tjejeeen <3

Iaf sedan åkte vi till stan till parken där rasmus seebach spelade, missade honom dock, han hade redan spelat när vi kom dit men vissa sa tt han skulle spela igen lite senare men nehe, träffade yonna där inne som ja var med hela kvällen eftersom alla andra försvann efter ett tag haha <3 men de va väl mysigt det med, dansade och hade otroligt roligt en liten stund , sen försvann yonna och ja va själv hahhaa , en kille började prata kärlekslivet med mig och massa fattade ingenting hahaha <3, galna pooojkar ;)

Nu har jag precis vart på donken med ysing billy och sofia, ja och sofia försökte käka pommes frittes men det var som sgt ganska trögt att få ner haha <3, hon kom till mig imorse för ja hade hennes telefon på något konstigt sätt haha <3
kommer inte ihåg hur den hamnade där men fden va där iaf, nu sitter ja i min varma och sköna säng och vill ba sova men då kommer ja aldrig kunna somna inatt, hahah <3 ska ta mig en varm dusch snart och drickaa massa vatten hahaha. hoppas ni hade en jätte rolig fredag, eller kommer ha en underbar lördag, min bjöörn fyller 20 idag (bullen) du e bäääst gubben , så himla gooo äru :D <3 PUSSPUSS på er alla så hörss vi..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0