Skön dag!!

Hejsvej alla blogg vänner <33

Nu har ja just kommit från skolan, nu dunkar jag musik och tänker på vad dagen ska ta mig till..
har prov imorgon sa cissi idag, de va ju skit bra, har inte pluggat ett skit plus att jag inte har någon
bok med mig hem :O!! ååååh... fick tillbaka mitt prov idag också.. 10 poäng :O?? inte sant.. ja har blivit
hjärndöd eller ngt, va händer med mig egentligen.. fast ja fjäska till mig 14 poäng tillslut ;) hihihi...

Nu ska ja äta lite mat IFALL de nu går, hatar att må illa vet inte va det är men men.. sen ska ja gå en promenad
men min älsklings vovve <33 så ni f¨r ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi ikv :):)

KRAAAMISAR FANNY ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0